reklama

Vtedy keď si ešte nebol človekom...(!?!)

Koľko máš rokov?................+deväť mesiacov sa rovná...........,vlastne nie vtedy si ešte nebol človekom!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Nedávno mi do oka padol jeden bilboard.

Obrázok blogu

Bol úplne iný ako všetky ostatné,žiadne žiarivé farby ,ktoré by bili do očú,žiadne poistenie či hypotéka.Bol na ňom skrvavený ľudský plod,taký maličký,že sa zmestil na dlaň ako zapaľovač alebo čo.........Mnohí si povedia aké hnusné a neetické,čo by nie keď sme zvyknutý len na žiarivý úsmev Adely Banášovaj alebo Zdeny Studenkovej bojujúcej za ligu proti rakovine. V novinách som si prečítala reakcie typu: Tak na toto sa majú pozerať naše deti? Drahí rodičia tak vy ani netušíte čo všetko zočili vaše ratolesti v telke a to nemusí byť ani po desiatej,aké časopisy majú v krabicy od topánok kde skladujú "zbierku pohľadníc" alebo ich posledná odoslaná správa na icq či na pokeci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oplodnené vajíčko vraj nieje osobou,kedže nie je právnym subjektom.Tu sa etická otázka mení na právnickú... Vždy je ľahšie preložiť fascikel papierov a zadefinovať kto alebo čo je právnická osoba,ako riešiť morálnu dilemu.

V našom štáte je praktizovaná liberálna interupčná legislatíva,to v praxi znamená,že pokým plod nedovrši 12 týždňov môžu ho úplne legálne podrviť na strúhanku a jednoducho povysávať. . .

Prečo vlastne žena ide na potrat? Bojí sa opovrhnutia? Veď aká to hanba mať nemanželské dieťa,veď by sa jej už ani suseda odvedľa nepozdravila. Má strach z morálky preto urobí nemorálnu vec?Bojí sa zodpovednosti alebo je to pohodlnosť? Desí ju,že bude musieť vymeniť večeru s priateľom a skvelý make-up za vstávanie uprostred noci a kruhy pod očami ? Pri podstúpení potratu ohrozí svoj život a život svojich budúcich detí fakt len kvôli pohodlnosti? Alebo otvorí diár a zistí,že nasledujúci týždeň ma plne obsadený, a proste teraz sa jej to nehodí? Svoju záchranu vidí v plánovanom rodičovstve. Naplánovať si dieťa keď sa to práve hodí. Tento rok nie, budúci prerobíme kúpeľnu a keď...bla,bla, O 2 roky budem isto lepšia mamka. FAKT bude? Načo by som tento rok kupovala Clever plienky keď nabudúci rok si budem môcť dovoliť pampers? No neviem keď si tento rok povysáva dieťa , či budúci rok to s ňou bude lepšie.....akurát výčitky svedomia. Jednoznačne ženy,ktoré idú na potrat potláčajú svoju prirodzenosť a to stať sa matkou. Nikoho neodsudzujem len odsudzujem samotný (zlo)čin a nemôžem s tým súhlasiť,lebo je to aj proti mojej prirodzenosti... Isteže žena má právo rozhodnúť sa, vždy ho bude mať či potraty budú a či nebudú legálne. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Riešiť problém keď už je oheň na streche,pre nás ľudí tak typické. Koreň treba hľadať niekde inde, vrátiť sa späť,zamyslieť sa napríklad nad predmanželskou čistotou...

V škole: Zuza zjedla za prestávku balíček chipsov,rožok so salámov a jogurt zajedala tyčinkami. Pýtala som sa jej či nemá pásomnicu alebo čo,zdalo sa mi,že neako pochudla. „Za leto som schudla17 kíl", prizná sa mi. Priložím jej dlaň na čelo či nemá horúčku,pýtam sa jej čo sa s ňou deje,zdá sa mi zvláštna,uhýba pohľadom. Potom sa jej zablištia oči a so slzami na krajíčku mi rozpráva,že utiekla z domu,že ju mama bila,že už to nemohla vydržať. Na moju otázku Prečo ju mama bila len pokýva plecami, teraz býva u frajera . Pohladí sa po bruchu, teraz na mňa hladí už z úsmevom a postupne sa dozvedám, že o šesť mesiacov z nej bude mamička. Vyrazí mi to dych,veď Zuza má len 19rokov, maturita na krku, frajer čo sa práve vrátil z väzenia a trvalý pobyt "u svokry". Tak si svoju budúcnosť určite nepredstavovala. Najpr štúdium,a potom uvidíme ...... Zmena plánu. Ale Zuza sa usmieva. Je šťastná aj keď sa už teraz isto nevmestí do maturitného kostýmu ale rozhodla sa správne,rozhodla sa pre život aj keď teraz jej život nebude ľahký...(skutočný príbeh)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak veríte pomodlíte sa za ňu, ak neveríte ešte stále môžte robiť správne rozhodnutia :-)

Miška Firment

Miška Firment

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mam rada a to stačí.... Zoznam autorových rubrík:  Dumky večernídrahí p.e.o.p.l.eCestami necestamiSkautingVeselo , veselo...Nezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu