reklama

Cesta z mesta

Ďuro mi povedal,že bude koniec sveta.  SMERUJEME ROVNO DO ZÁHUBY povedal mi s úsmevom na tvári. je to tak sucho som prisvedčila,ale aby ma táto naša smutná perspektíva nepohltila rýchlo som dodala ale nebude to tak skoro! aj keď sa ľadovce roztápajú závratnou rýchlosťou , Juraja som ubezpečila,že potopa už nebude...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

niekedy ma tento svet už fakt serie a najradšej by som do niečoho kopla,vtedy si vezmem bajk do batôžka foťák a neakú peknú knižku a idem na Vabec prefiltrovať dušu-obzrieť si krajšiu stránku tohto sveta:

Po ceste hore vždy natrafím na niečo krásne a tak začina dialýza mojej duše:

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

moja radost je ešte väčšia keď otočím hlavu(naľavo-keď šlapem smerom hore alebo napravo,keď sa veziem dole) a vidím majestátnosť Tatier,vtedy si vždy uvedomím aká som malá a príde mi smiešno z toho,že som ešte pred chvíľou chcela niekoho nakopať kvôli neakej blbine...... Tak mi padne šuter zo srdca,pomaly mi rastú krídla:-) tak ľahko sa mi potom šľape

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

 v podstate vždy vidím ten istý pohľad ale moja radosť je vždy nová,taká nezameniteľná....vtedy som v stave čistá duša :-)

tak si v tomto blaženom stave sadnem na prvé spráchnivete drevo, ktoré nájdem a tak sa vytešujem a je mi dobre...

minule vám tiež dojdem na Vabec v stave eufórie si tak sedím,ďakujem Bohu,že ako krásne nám to tu všetko stvoril,že mám zdravé nohy a môžem sem dojsť,že mám dobré oči a môžem vnímať túto krásu keď tu zrazu ma z myšlienok vytrhne rachot auta ,audina si to parkne rovno vedľa,chlapík pri tom ani nemihne okom. Ja v stave dobrej vôle mu prajem pevné zdravie (aj keď práve z okna vyhodil špak) a snažím si ho nevšímať... O chvíľu dofrčí ďalšie auto, vystúpi z neho teta (alebo slečna?) sadne si k tomu frajerovi v audine a pekne si to parknú do lesa,tak že by kameňom dohodil. Rozmýšľam či je to nový druh manželskej erotiky alebo..... chcem veriť tomu,že teta má alergiu na slnko a preto to parkli do tieňa a idú si zahrať pexeso alebo čo...Ja v tej chvíli balím švestky a spomeniem si ako mi Ďuro v škole vravel,že svet ide do záhuby..... je mi to trochu ľúto, veď na svete je tak krásne.....Potom sa ešte chvíľu zamýšlam a moralizujem ale keď otočím hlavu napravo zabudenem na to....  

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

aspoň nachvíľu som vyhrala nad svetom...

Miška Firment

Miška Firment

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mam rada a to stačí.... Zoznam autorových rubrík:  Dumky večernídrahí p.e.o.p.l.eCestami necestamiSkautingVeselo , veselo...Nezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu