reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miška Firment

Miška Firment

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mam rada a to stačí.... Zoznam autorových rubrík:  Dumky večernídrahí p.e.o.p.l.eCestami necestamiSkautingVeselo , veselo...Nezaradené

reklama

Cestami necestami

Cesta z mesta

Miška Firment

Cesta z mesta

Ďuro mi povedal,že bude koniec sveta.  SMERUJEME ROVNO DO ZÁHUBY povedal mi s úsmevom na tvári. je to tak sucho som prisvedčila,ale aby ma táto naša smutná perspektíva nepohltila rýchlo som dodala ale nebude to tak skoro! aj keď sa ľadovce roztápajú závratnou rýchlosťou , Juraja som ubezpečila,že potopa už nebude...

  • 28. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 840x
  • 7
Posolstvo hôr- Venujem mamke

Miška Firment

Posolstvo hôr- Venujem mamke

...keď som si v Chorvátsku chtiac nechtiac zaplávala s foťákom...........hlavne,že sme zdraví........diki mami že už znova môžem fotiť...

  • 20. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 597x
  • 15
Dobrí ľudia nevymreli

Miška Firment

Dobrí ľudia nevymreli

V dnešnej dobe je až tažko veriť,že vám niekto pomôže,nič si za to nepýta a pri tom vás ani nepozná...  Mne sa najviac páčilo,že sa nás ta tetuška ako prvé nepýtala prečo sme tu ,koľko máme rokov a kde pracujú naši rodičia ale či niesme hladní...Podelila sa so všetkým čo mali aj keď boli úplne chudobní a bolo vidno,že z toho mala radosť, my sme jej za to nechali aspoň jedo prepotené tričko Slavak Republic...

  • 14. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 564x
  • 8
Vysnená Ukrajina alebo Ako sme stretli Deda-Vševeda

Miška Firment

Vysnená Ukrajina alebo Ako sme stretli Deda-Vševeda

  • 9. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 101x
  • 6
Polskie wesele

Miška Firment

Polskie wesele

že vraj 12% stúpanie , že vraj 10km do kopca , že vraj či sa nám to oplatí......

  • 28. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 829x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu