reklama

málo.duší

Leje a svet je funny. Otvorím balkónové dvere a počúvam ako steká. Po streche . po rinvách , dolu Jakubiankou. Vezmem čelovku a pôjdem sa pozerať ako tečie.  Leje a okná su pozatvarané , balkónové dvere ešte stále otvorené ,ťahá mi na nohy , ale keď ja tak rada dýcham ten vlhký vzduch.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Vonku leje a je mi smutno . Tak málo duší v dome. Teraz mi už ťahá všade a just nezavriem. V pohodlnom pyžamku sedím a pozerám na paneláky , tipujem kde sa rozsvieti, akoby som nemala čo robiť.

 Zo stola na mňa zíza kôpka papierov o prokaryotickej a eukarytickej bunke o bunkovom cykle,mitochondriách a bunkovej stene...

Každá bunka môjho tela by si teraz sadla ockovi do lona a hojdala sa s ním v hojdacom kresle, v tom čo máme pri krbe a v tom krbe by horelo a praskalo drevo čo by ocko nanosil zo záhrady. Len na chvíľu by som si ľahla do stanu , pokým by on doniesol drevo, zo záhrady. Vrátil by sa za krátku chvíľočku , lebo drevo už je narubané a na zimu pripravené. Hej do toho stanu by som si ľahla , toho čo máme rozložený od prázdnin a ocko sa smeje , že u nás vyzerá ako pod Nanga Parbatom, do toho stanu kde som spala s malým bratancom bez predných zubov, pamätám si ten jeho ščerbavý úsmev vtedy večer ,karimatku v ruke, tak to bolo , zima bola .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale ja sedím opäť s tatkom v kresle , noša plná dreva . teraz už dlho nepôjde na drevo , lebo bukové horí dlho a budeme sa dlho spolu hojdať ale len tak imaginárne ,len tak akože ,lebo vonku prší a v dome je na to príliš málo duší.....

Miška Firment

Miška Firment

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mam rada a to stačí.... Zoznam autorových rubrík:  Dumky večernídrahí p.e.o.p.l.eCestami necestamiSkautingVeselo , veselo...Nezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu